Regulamin

Właścicielem serwisu www.sklep.albus.poznan.pl jest firma ALBUS Iwona Wierzba

1. Składanie zamówień
Sklep.albus.poznan.pl przyjmuje zamówienia:
– na stronie www.sklep.albus.poznan.pl
– pocztą e-mail: redakcja@albus.poznan.pl
– listownie: ul. Czesława 3a/13, 61-582 Poznań

Płatnicy VAT zobowiązani są do podania numeru NIP oraz dołączenia upoważnienia do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.

2. Zamówienia na tytuły niewymienione na stronie księgarni www.sklep.albus.poznan.pl.
Sklep.albus.poznan.pl przyjmuje zamówienia także na tytuły niewymienione na stronie sklep.albus.poznan.pl
W przypadku zainteresowania tytułem spoza oferty prosimy o przesłanie zapytania ofertowego.
W odpowiedzi otrzymacie Państwo od nas wycenę publikacji w złotówkach oraz przewidywany termin dostawy.

3. Ceny
Ceny podane na stronie www.sklep.albus.poznan.pl zawierają podatek VAT i są podane w złotych polskich.

4. Terminy realizacji
Zwyczajowy termin realizacji zamówienia na książki wynosi 2 – 5 dni roboczych. W przypadku dłuższego terminu sklep.albus.poznan.pl informuje o tym Zamawiającego przed przyjęciem zamówienia do realizacji. Książki dostępne „od ręki” wysyłane są w ciągu 24 godzin.

5. Anulowanie zamówienia
Zamawiający może anulować zamówienie w następujących przypadkach:
– Jeśli z winy sklep.albus.poznan.pl przekroczony został termin realizacji zamówienia

Anulowanie zamówienia powinno nastąpić w formie pisemnej.
Sklep.albus.poznan.pl może anulować zamówienie, jeśli z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie go zrealizować (np. nakład książki jest wyczerpany).
W takim wypadku sklep.albus.poznan.pl niezwłocznie informuje Zamawiającego o tym fakcie.

6. Wysyłka książek oraz warunki płatności
Zamówione książki wysyłamy priorytetem na wskazany adres za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Zryczałtowany koszt wysyłki jest przeliczany przez sklep wg. zamówienia

Przy zamówieniach o wartości powyżej 150,00 zł, koszt przesyłki do klienta pokrywa sklep.albus.poznan.pl

Do przesyłki dla instytucji dołączona zostaje faktura VAT.

7. Reklamacje
Reklamacje winny być składane w formie pisemnej.
Sklep.albus.poznan.pl wymienia książki na nowe lub zwraca pieniądze, gdy:
a. występuje wada towaru, jak np. brak stron, niezadrukowane strony, źle zadrukowane strony, odwrócony druk i podobne (nie dotyczy błędów, które są wymienione w erracie).
b. towar otrzymany przez klienta jest niezgodny z opisem i niezgodność ta jest dla klienta niekorzystna. (np. klient otrzymał książkę w miękkiej oprawie zamiast w zamówionej twardej, otrzymał starsze lub gorsze wydanie książki, inne niż w zamówieniu).
c. nastąpiło mechaniczne uszkodzenie przesyłki i spisany został protokół, potwierdzający zaistnienie takiego uszkodzenia, podpisany przez pracownika Poczty Polskiej.

9. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z zakupionego produktu , bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrotom podlegają jedynie produkty nie noszące śladów używania, kopiowania ani w żaden sposób nie zniszczone. Zwracane produkty muszą być kompletne. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń, czy zniszczeniu pudełka.

W przypadku wątpliwości  prosimy o kontakt
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Niniejszy REGULAMIN stanowi integralną część zamówienia złożonego przez Zamawiającego.